Ruil- en retourbeleid webshop
Retourneren en ruilen
Onze retour- en ruilservice zwijnenburgmode.nl (webshop)
Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij Zwijnenburg Mode. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel met ons aangeleverde retourlabel binnen 14 dagen ruilen of retourneren.
Voorwaarden retourneren en ruilen
- De artikelen die u wilt retourneren of ruilen moeten uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst bij ons zijn.
- Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd als ze in originele staat zijn, met het originele label en in de originele verpakking of doos.
- De artikelen worden niet teruggenomen als ze gedragen, gewassen zijn of als de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet zijn opgevolgd.
- Om hygiënische redenen kunnen wij onderkleding niet omruilen of retour ontvangen.
- Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen na verwerking van de retourzending teruggestort op de rekening waarmee u de betaling heeft gedaan, ook voor afgeprijsde artikelen.
Hoe werkt retourneren bij zwijnenburgmode.nl?
Retourneren is eenvoudig:
- Ga naar www.zwijnenburgmode.nl/retourneren en vul uw ordernummer en postcode in.
- Geef aan welke artikelen u wilt retourneren.
- U ontvangt een PostNL retourlabel per e-mail.
- Plak het retourlabel op uw pakket en stuur het terug via een PostNL punt. De retourkosten (€5,95) zijn voor eigen rekening en worden ingehouden op het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen.
- Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, wordt deze gecontroleerd. Indien de retourzending aan de voorwaarden voldoet, wordt bij een terugbetaling naar een creditcard of bankrekening, het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort.
- Belangrijk: Bewaar altijd het verzendbewijs tot u uw geld van ons heeft ontvangen.
Hoe werkt ruilen bij zwijnenburgmode.nl?
Bij een ruiling bestelt u eenvoudig zelf een nieuw artikel of een andere maat via onze webshop. U kunt het oorspronkelijke artikel retour sturen, de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Verkeerde artikelen ontvangen of klacht?
Heeft u een verkeerd artikel ontvangen of heeft u een klacht? Neem dan contact met ons op via klantenservice@zwijnenburgmode.nl of bel 0183-351401. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:30 tot 17:00 uur.
Belangrijk
- Bewaar altijd het verzendbewijs tot u uw geld van ons heeft ontvangen.
- Het retourpakket kan ook in onze fysieke winkel worden ingeleverd. In dat geval zijn er geen retourkosten van toepassing.
- Als onze winkel gesloten is, kunt u het retourpakket ook in onze pakketbrievenbus naast het magazijn (Tolstraat 19, 4231 BB Meerkerk) plaatsen.
- Vergeet niet om altijd het bijgeleverde retourformulier in uw retourpakket te doen.